
Nu har jag tillbringat mer än 1,5h i mobil med talk talk (fd tiscali) för att fixa mitt bredband som legat nere sedan i september(!!!). Jag har totalt tillbringat MINST en hel arbetsdag talandes med någon i Indien på deras kundservice.
Inget ont om Indier, men dom driver mig till vansinne när de säger mitt namn MINST en gång varje 30e sekund: "hold on mr Hansson", "sorry for the wait mr Hansson, give me another 2 minutes to solve the problem...", "sorry for the inconvenience mr Hansson". De kunde lika gärna vara en robot jag pratar med för om jag avbryter deras färdigskrivna text de läser innantil som svar blir det syntax error och de kan inte fortsätta förrän de får börja om och läsa texten från början igen.
Nu fick jag reda på att jag skulle få ett samtal på måndag klockan 15.00 då de skulle boka en tid för en tekniker som ska komma och fixa min ledning. En timma senare ringer en tekniker och säger att han är utanför min dörr. Eftersom jag inte är hemma måste jag ringa till Indien igen och boka en ny tid. GAAAAAAAAHHHH!
Efter ytterligare 25 min i telefon får jag reda på att jag måste vara hemma mellan 13-19 imorgon (lördag) för att invänta nästa tekniker. Jag blir fan galen. Måtte "talk talk" brinna i helvetet!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar